Alla inlägg under april 2007

Av Shana - 30 april 2007 01:10

Ha en kanonskön & kul Valborg!

Hej från mig!

Av Shana - 28 april 2007 21:16

Helg blir vardag när man jobbar, så är det bara!


 Idag är det lördag och jag jobbar, både idag och i morgon, så det kommer bli helg först på onsdag, min lediga dag plus nästa helg. :) 


Vilken härlig dag det såg ut att vara i morse när man tittade ut vid 6.30, solen sken och ca 7 grader varmt. På med bomullströja och vårjacka, ut genom dörren o iväg till jobbet... Burr!!! Det var ju KALLT. Riktigt kalla vindar som blåste rakt in genom jackan! Inte ett dugg skönt. Det blev varmare efter ett tag när jag fått upp farten och ångan. Har för mig att det skulle vara varmt till 1a maj enligt väderrapporten på TV?!... Minns jag så fel?...


Värre var det lite senare när jag var ute och tog en längre promenad och inte tog på fleecetröjan, trodde det skulle blivit varmare under dagen när solen värmt upp lite... Ha ha..., tvärtom, det var kallare, gissa om det var skönt att komma in igen!


Det är ju trots allt vår ute, och jag brukar ju klä mig efter vädret och inte efter säsongen, men idag blev jag lite "lurad" av solen och längtan efter värmen!... :)


 Men det finns ju ingen dålig väderlek - bara fel kläder!


Så det är bara att se fram emot varmare dagar när våren kommer igång ordentligt, för det är inte långt borta nu! :-D


Hoppas du haft en bra dag med rätt kläder! :)


Hej från mig!

Av Shana - 27 april 2007 21:16

Jodå idag sov jag länge -

vaknade nästan på eftermiddan - skönt att sova ut!...

Utanför sken solen och fåglarna kvittrade,

speciellt koltrasten som sjunger hela dagarna nu - härligt!

Bilden är tagen en januarikväll i år, otrolig himmel - eller hur!   :)

Har stått många kvällar, o även en del nätter

och tittat ut, långt bort på alla ljus och olika himlar -

man kan aldrig se mig mätt på alla vackra färger och moln...

Fascinerande!!!

Idag har det varit kanonväder här,

ca 18 grader varmt ute, solen har värmt oss hela dagen!

Underbart väder, rena sommaren!

Ha det gott! Shana

Av Shana - 27 april 2007 01:38


© 2007 Shana




Nu har nattugglan hittat hit också!...

Tänkte prova att blogga här så får vi se

vad det blir av det?!... Börjar lite tvärtom,

med att säga hej, godnatt och Sweet Dreams! 

Får väl se när jag vaknar till liv i morgon...,

hm - idag på min lediga dag!...

Fin kisse, eller hur!

Ha det gott o natti!

Hoppas vi hörs! :)

Shana

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards