Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Träning... :)

Av Shana - 4 maj 2007 00:18

Igår skulle jag gå på ett träningspass med   F & S, ställde in mig på det helt enkelt... Tänkte att då tar jag bilen så hinner jag lättare dit i tid och skönt att komma hem fort o duscha.  Haha, ca tjugo minuter innan jag tänkte åka kom jag på att jag inte hade bilen hemma, hade ju lånat ut den i tre dagar, men är så van att ha den så det glömde jag helt bort..., så då gick inte det och typiskt nog så skulle bussen gå om 10 minuter och jag var i n t e klar... *morr*


Men nu i kväll på väg hem från jobbet så fick jag springa nästan hela vägen till bussholken för att överhuvudtaget hinna med bussen hem, den går bara en gång i timmen efter 21... Jippi, lite motion i alla fall!...


Att det ska va så himla svårt att få till det med gymet och träning, är det bara jag som har så svårt att hitta tiden?.. Skulle va kul att höra om någon annan känner sig träffad här!?

Visserligen jobbar jag oregelbundet och vet aldrig hur jag jobbar från dag till dag och det underlättar inte ett dugg! Men nu har jag bestämt mig för att komma igång med träningen igen, och då SKA det lyckas!


Så hallå du som kikar in här, skriv nu en kommentar, du är så välkommen! :) 

 

Nu är det hopp in i duschen och sova som gäller här!

Ha det gott och God natt

Shana

 
 
Petra

Petra

4 maj 2007 11:40

Jo det där med träning!!Jag måste ha nån som sliter iväg mej dit!!Tyvärr..Ha en bra helg nu.

http://petrano1.bloggspace.se

 
Ali

Ali

5 maj 2007 12:57

Jag är ju den sämsta som kan svara på den frågan, eftersom jag inte kan träna =O(
Men jag får börja med varmbadsträning till hösten, och det ser jag fram till.
Jag har ju varit träningsnarkoman innan ooch jag var på gymet 6 dgr/vecka men jag längtade dit varje gång:), nu längtar jag ännu mer!
Ha en bra lördag gumman och massor av kramar från en med skallebank/ Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

cookie

6 maj 2007 10:24

Ja, just nu är jag inne i en riktig träningssvacka. Jag som fullkomligt älskat min träning under flera år. Men nu har jag jättesvårt att motivera mig att gå dit. Men jag har hittat lite andra allternativ så länge. Promenader, cykla till-från jobb, lite jogging.

Tiden har aldrig varit ngt problem för mig. Det är en prioriteringsfråga, tycker jag. De dagar jag upptäcke att jag inte har någon möjlighet att träna, sätter jag väckarklockan på 1 h tidigare än normalt. Så tar jag en morgonpromenad. Den tiden har man ju alltid.

Sen har ju inte jag barn, vilket naturligtvis gör det lättare att komma iväg och träna. Jag kan ju sticka precis när jag vill.

Ha en skön söndag. Själv tänkte jag hoppa ner i sängen en stund. Är lite småbakis, så idag blir det ingen träning. Möjligtvis en promenad lite senare i eftermiddag.

 
Ali

Ali

6 maj 2007 23:25

Hoppas att din söndag varit bra, Hörs snart! Kram och Pil/ Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ali

Ali

8 maj 2007 12:33

Hoppas att din tisdag blir bra när du vaknar,efter nattjobbet! :)
Kram och PIL / Ali

http://alis.bloggspace.se

 
Ingen bild

shadow4u

8 maj 2007 21:17

Jaha....nu hittade även jag hit. Jag får ågren när jag läser va duktiga ni allihopa.
Kanske man skulle ta en promenix...njaehhh..
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards