Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Shana - 10 maj 2007 23:38

 © 2007 Shana


Så var det gjort!

Första klippningen av

gräsmattan för i år!... Vad långhårig

den hade fått bli min gräsmatta... Jodå, det

var delvis mitt eget fel, och lite vädrets... men när

jag väl tänkt klippa gräsmattan i förrgår, så kom jag på att

min kära särbo hade lagt upp den på vinden i höstas och dit når jag

  inte utan stegen, som just nu sitter så fint upphängd under 

taket i förrådet, av en kompis som så fiffigt skulle

hjälpa mig att få undan den, så den inte var

 så mycket i vägen... Men idag gick det

bra för i måndags natt gick min

särbo in efter jobbet och

tog ner gräsklipparen,

då sov jag på jobbet, *haha*

låter det så då störde han ingen

nattsömn för mig om det bullrade lite!...

 Så nu ser det inte ut som på bilden i

 alla fall! Alla fina små blå blommor

 är borta... Och gräset är kort

för denna gång...

Ha'd gott!


Ovido - Quiz & Flashcards