Direktlänk till inlägg 14 maj 2007

Vitsar... under bältet!

Av Shana - 14 maj 2007 21:25

 © 2007 Shana




En man kom in till en tatuerare och framförde det något udda önskemålet att få en bild ev en hundralapp tatuerad på sin stolthet.
 Tatueraren var tveksam.
- Jag vill att du ger mig tre goda skäl till varför jag skulle göra som du vill, sa han.
Mannen funderade en stund. Sedan yttrade han:
- För det första älskar jag pengar.

För det andra tycker jag om att se pengar växa.

Och för det tredje vill jag överraska min fru då och då genom att sticka till henne en hundralapp 







Mannen och frun ligger i sängen, han börjar smeka sin hustru över ryggen varpå hon säger
- Inte ikväll jag skall till gynekologen imorgon.
Mannen vänder på sig och försöker sova, en liten stund senare är han dock tillbaks med sina försök och smekningar, hustrun utropar en aning förargat
- Älskling, jag sa ju att jag skall till gynekologen imorgon.
Mannen svarar direkt
- Javisst, men du skall väl inte till tandläkaren !!! 








Mannen till kvinnan: - Fan har du tatuerat en sol på musen?
- Ja nu har du klagat på vädret hela sommaren.

Nu kan du ligga här och lapa sol hela vintern.  







Det var ett gift par med många barn. De utvecklade ett kodspråk för sina önskemål om sex med varandra. När någon av dem ville älska så sa han eller hon: "Du, jag tycker vi skulle ta och sy maskin ikväll".
Så en eftermiddag sa gubben:
- Du ska vi sy maskin?
- Visst, svarade gumman, jag ska bara städa undan och göra i ordning lite. Jag kommer strax.
Några timmar senare kom hon till sängen. Då sov gubben djupt. Hon knuffade på honom till dess att han vaknade och påminde honom om maskinsömnaden.
- Nej, sa gubben, du dröjde så länge så jag sydde för hand. 







I badhusetDen lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada bastu. Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.
- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.
- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
- Farbror har väldigt stora händer också.
- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända sedan ungdomen. Då får man stora händer.
Pojken satt tyst en stund. Sedan utbrast han:
- Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket

 
 
Ali

Ali

15 maj 2007 11:01

Vilken tur att du muntrar upp mig just idag!'
Här är det föräldramöte, städa skolgård och föräldramöte....Roligt? NEJ!
Ska bli skönt att slappa i soffan sedan!
Kram och pil/ Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

shadow4u

16 maj 2007 08:02

härligt

 
Ali

Ali

17 maj 2007 11:21

Hoppas att du har en bra dag?
Min kompis ska köpa lägenhet i Stockholm, så snart kan jag börja pendla lite:)
Ha det bäst! / Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

Shana

18 maj 2007 00:27

Det tyckte jag lät ovanligt bra o trevligt Ali! :)
Ha det bäst o Natti!

 
Ali

Ali

18 maj 2007 11:08

Tjingelin pingeling på dig!
Hoppas att du får en trevlig fredag:)
Ha det bäst! / Kram och PIL / Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Vero

Vero

18 maj 2007 12:20

Ha, ha, ha... Underbart med skratt så här vid lunch.

Ha en underbar helg!

http://vero.bloggspace.se

 
Ali

Ali

19 maj 2007 22:21

Ha det bäst!
Hoppas att ni har det bra!:)
Hälsa han med rösten oxå, kram och PIL/ Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

cookie

20 maj 2007 12:54

Tjingeling bönan!!

Hoppas allt e bra med dig och att helgen varit till belåtenhet!!!

Här i Skåneland lyser solen, så nu ska jag ut och titta på fina pojkar. :)

 
Ingen bild

Petra

21 maj 2007 16:11

Ha en bra måndag!!!
Kram på dej

 
resepinglan

resepinglan

22 maj 2007 12:08

Tack för skrattet :) Roliga!

http://resepinglan.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards