Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Shana - 20 maj 2007 23:37





Tjingeling!

Söndagkväll igen!... Tänk att lediga helger har en förmåga att bara rusa iväg och ta slut fortare än kvickt. De hinner precis börja och man börjar precis känna att man är ledig, ha helg så är det söndagkväll igen och måndagen ligger och lurar i natten, på andra sidan 12-slaget, som en hungrig tiger som ligger och passar på sitt byte – aha nu tar jag dig!... Till skillnad från måndagar så älskar jag tigrar, de är både vackra, farliga och snabba. Så kommer vardagen över oss igen som bara vill njuta av våra korta helger..., och vardagen är inte ens vacker eller farlig – bortsett från snabb då – och kastar sig över oss lediga livsnjutare...




Helgerna verkar gå extra fort gå när jag har mina lediga helger och inte ska jobba, utan får njuta lite o va med min särbo, och vi får va lediga tillsammans... 




Det positiva med den här helgen var i alla fall att den var både fint väder, med solsken och blå himmel - först på fredagen..., lördagen var en sån där riktig ”Raindrops keep fallin’ on my head-dag" Gråare än grått var det. Söndagen blev lika fin som fredagen, så det var en fin avslutning på helgen, det kunde ju ha varit sämre ändå! Gäller att se det positiva xå!


Ha det gott!

 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards