Direktlänk till inlägg 25 maj 2007

Elvis på Cirkus...

Av Shana - 25 maj 2007 23:35

Kom hem för ett tag sedan..., har varit och sett "Elvis" på Cirkus med Glada Hudik Teatern, i kväll med en väninna!

Den kom till tack vare Pär Johansson som startade en teatergrupp som en av verksamheterna som utvecklingsstörda i Hudiksvall fick välja att delta i. "Elvis" kom igång 1996. TACK Pär, vilket fint intitiativ och vilken succé det blivit!!!  


Det var en helt otroligt underbar föreställning!!! Vad vi fick skratta, jag fick torka tårar flera gånger och man rycktes med totalt i sång o av framträdanden! Alla blev vi helt fascinerade av Theresia Wildarsson, som spelar Tess - vilken fantastisk röst - en riktig stjärna! Jag säger bara "släng dig i väggen Carola"!!! och det här var så äkta! 





Är så glad att jag gick och såg föreställningen,  - hörde från flera håll innan att den skulle va suverän, och det stämde verkligen!




Hoppas ni får en skön helg nu! Jag ska sussa snart för det är min jobbhelg...

Ha det gott!


  

 
 
Petra

Petra

26 maj 2007 08:19

Oj det lät kul!!!
Hoppas du får en bra helg...

http://petrano1.bloggspace.se

 
Ingen bild

cookie

26 maj 2007 17:23

Låter som en toppenföreställning!!!

Ha en fortsatt trevlig helg!!!

Kramelikram!

 
Ali

Ali

26 maj 2007 23:04

Härligt!
Du får berätta när du ringer nästa gång:)
Vila nu inför arbetet, Sussa sött! Kram Ali

http://alibengali.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Ovido - Quiz & Flashcards