Direktlänk till inlägg 2 augusti 2007

Cross Trainer

Av Shana - 2 augusti 2007 23:50

Nu har jag köpt en Cross Trainer

- som det heter på Gymet!...

Så nu ska här tränas!


 

Jodå, jag har tänkt efter ordentligt före, både länge och noga!... Eftersom jag jobbar lite konstiga och udda tider i mitt nuvarande jobb

och aldrig kan planera mitt privatliv... Jag vet nämligen aldrig när, var eller hur jag jobbar från den ena dagen till den andra!... Så det är faktiskt himla skönt att kunna träna hemma när och om man vill, utan att behöva bli irriterad över att inte hinna till Friskis & Svettis där jag har Gympakort, eller Nautilus där jag har Gymkort - för att man slutar för sent eller börjar för tidigt... Har också en väninna som köpt en och verkar va jättenöjd!


En liten fråga bara; hur gör du för att hinna få in träningen i din vardag?

Har du något redskap hemma eller lyckas du planera in Gymet eller den träning du valt i din vardag ändå?...

Skulle va kul att höra! Och det peppar mig när jag hör andra som lyckats!! Jag älskar att träna, men som sagt det är lite svårt att få till det hela!... *L*


Ha det gott!

Nu ska jag sova så jag orkar upp kl 06.30 i morgon bitti och äta frukost och vänta på uppdrag... för än så länge vet jag inte hur fredagen kommer att se ut!...

Kram på er!

Shana

 
 
Ingen bild

cookie

3 augusti 2007 09:07

Nej, jag har inga redskap hemma. Känner mig väl. Skulle aldrig använt dom. Näpp, jag måste gå iväg någonstans och träna för att få det gjort.

 
Nyckelpigan

Nyckelpigan

3 augusti 2007 09:31

Träning ja, detta dilemma. Hinna med, vilja, ha lust ... Jag vill, hinner inte, har lust ... Skämt åsido, jag beundrar verkligen dom som seriöst tränar på gymet, jag önskar så att jag var en sån! Men inte ... tränar på det sättet bara att jag promenerar mycket, har sprungit väldigt mycket förr, men det går inte nu för min höft! Men vill röra på mig - det vill jag verkligen! Har varit med i aerobicsgrupper förr - jättekul! Men jag får väl önska dig lycka till med din träning!! Och så skall jag försöka lägga på ett kol åt mig själv också *ler*.

http://www.nyckelpigan.bloggspace.se

 
Petra

Petra

3 augusti 2007 09:36

Ja nu har jag liten svacka :)
Men annars tränar jag mycket som du vet ca 6gånger i veckan work out, gym, promenerar!!
Ha det bra nu

http://petrano1.bloggspace.se

 
Ali

Ali

3 augusti 2007 14:47

VAd du ska bli duktig nu vännen!
Hoppas att du har det bra!
Kram Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

Malin

8 augusti 2007 08:21

Orbitreken ser bra ut. Har själv köpt från Tv shop en Fitness flyer för många år sedan och den var toppen och tränade alla muskler. Tyvärr kan jag inte använda den nu efter min op så jag har köpt gåband istället. Har nu skickat efter en laddningsbar dammsugare som skall vara suverän, endast 500:- syrran har haft en länge och den är lätt som en plätt och man behöver sällan ta fram den vanliga tunga dammsugaren. Hoppas du blir nöjd med redskapet. Ha en underbar semester

 
Pinglan

Pinglan

14 augusti 2007 11:36

Har en motioncykel som är bra att förvara kläder på...skamligt dålig på att motionera hemma!

http://nuelleraldrig.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards