Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Här är jag!!!

Av Shana - 27 september 2007 21:48

© 2007 Shana

Här är jag!!!

Bäst att skriva en liten blogg när ens vänner börjar undra vart man tagit vägen...

Hade en helt underbar semestervecka i Dalarna - min sista för sommaren!

Visst är det fint däruppe med Siljan i bakgrunden! *Suckar* Vill tillbaka igen, jag skulle kunna bosätta mig däruppe!

Måste tillägga att jag tog bilden under en promenad, tyckte motivet var så vackert!

Kan ju inte skriva att jag mår toppen just nu, blev så förkyld i tisdags med feber först o en röst som är hesare än hesast...

Men, men jag kommer igen snart - man är ju optimist så va sjutton! :))

Vi hörs och syns!

Shana

 
 
Ali

Ali

27 september 2007 22:34

Vad roligt med ett nytt inlägg att läsa:)
Förstår att du har haft det toppen i Dalarna, du måste ju berätta när du blir piggare!!!! Nyfiken!!!!
Hoppas att du nu piggnar till coh stora krya på dig kramar och en rejäl PIL / Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
xtra

xtra

29 september 2007 09:17

hej shana. d är inte du som hade en blogg härinne förut, tidigare i år? iaf. så fick jag syn på ditt vackra hus inne hos en annan bloggare. och d var fint. såg din träningsmaksin åzå. undrade lite om du är i 40 års- åldern? d är svårt att hitta nya bloggvänner här som är under 20 annars.....ha en fin lördag. här är grått. bor du i en större stad eller en mindre? i dalarna då? skriv om du känner för det. ha det

http://xtra.bloggspace.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

29 september 2007 10:38

Jättefin bild. Har själv varit i Dalarna vid enstaka tillfälle och trivs kanonbra där, fast nu är jag lite längre bort.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Petra

Petra

30 september 2007 12:35

Kan tänka mej att det var härligt i dalarna!!

http://petrano1.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards