Alla inlägg den 18 september 2008

@

Av Shana - 18 september 2008 23:18

Nu sitter man här igen och känner sig som ett @ :))

I stort sett det enda man lyckas med nu är att sitta vid datorn, för inte blir det mycket vettigt gjort just nu, "konstig" i kroppen och knoppen!


Ca en gång om året verkar det plötsligt dimpa ner en ordentlig förkylning och dessutom när man allra minst anar,... och att det ska va samma sak varje gång, man glömmer totalt bort hur det känns... Efter några dagar så har man fått nog , blir otålig och vill må bra igen - NU!

Bestämmer mig för att NU ska jag må bra; komma igång med träningen igen, fortsätta fixa och rensa härhemma som jag kommit igång med...  Men det tar några dagar att kurera sig och idag mådde jag sämre än igår så nu har jag bestämt mig ännu mer för att må bättre så det vänder i morgon! BASTA!!!

Nog om det... Jag KAN! Jag VILL! Jag SKA!!!

Ha'd bäst! :)) 

Av Shana - 18 september 2008 17:27

Kolla vilka bilar det gjordes förr, då såg de verkligen ut som bilar!... Vilken skönhet hon var - Buick Wild Cat från 1953!

Där kan man tala om riktig bil, eller hur!? :)) 


Hemma och förkyld så har man lite mer tid för bloggen, så något litet gott har det väl med sig att man är förkyld ett tag..., eller?!... Hmm

 

Fick ett mail med en massa läckra bilder på olika "Classic Old Cars" och på slutet av mailet var det 10 bilder på bilar från idag, olika märken och tillverkare, men alla såg i stort sett likadana ut... Trist, eller hur!?


Hoppas ni mår bättre än vad "denna här" gör! :))

Men som det heter "it can only get better" man är en obotlig optimist och tur är väl det!!!


Ha det gott! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards