Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Natt

Av Shana - 12 januari 2009 01:03

Den här helgen försvann fort... För igår jobbade jag både kväll och natt på raken, blev 14,5 timmar, så det blev frukost o sen sova i några timmar när man kom hem...


Allt blir så bakfram och "lite overkligt" när man vänder på dygnet och är vaken när de flesta sover...Somnade ca 10.30 i fm och sov ca 4 timmar så snart är det dags att sova igen. i morgon är det min lediga dag och tur är väl det!

Ha en bra vecka!


 
 
mysaan

mysaan

12 januari 2009 01:58

Hejsan så trevligt att du tittade in (:
Ja jag tycker yatzy är kul o spela ibland, lite mysigt (: hehe.
Ha d så bra //mysaan.

http://mysaan.blogspot.com

 
wiper

wiper

14 januari 2009 22:51

Hallå där!
Ja det är inget vidare med obekväma arbetstider. Jag slutade sova till slut.
Hoppas du hade det bra på din lediga dag. Du har väl ledigt nästa helg istället?.
Ha det jättebra

http://wiper.bloggagratis.se

 
ulla

ulla

16 januari 2009 22:08

Gå in på min smyckesblogg och tävla

Välkommen
/Ulla

http://www.smyck1.blogg.se

 
Petra

Petra

20 januari 2009 16:00

Hade aldrig stått ut med dom arbetstiderna :)
Ha det bra...

http://petrano1.bloggspace

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Ovido - Quiz & Flashcards