Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Jiiihaaaa...

Av Shana - 7 februari 2009 14:42

Influensan drabbade tydligen även mig... Nu börjar jag må bättre, bara  förkylning, hosta och trötthet kvar... efter ca 10 dagar.., hade hög feber i ca fem dagar... Men nu vill jag snart göra som grönsakerna på bilden igen, busa skoja och gunga gungbräda eller nåt annat kul! Yes!!!


Hoppas du som kikar in mår bättre! Skriv en liten kommentar eller hälsning!? Är det så svårt? Jag brukar göra det när jag går in på en blogg i alla fall, även om jag inte varit där förut, är det så ovanligt????


Ha det gott!

Shana 

 
 
ida

ida

9 februari 2009 15:58

jaså där ser man. ja gillar västerås. de är en lagom å bra stad. saknar att bo där. tyvärr mår ja inte så mycket bättre än vad du verkar gjort innan. ligger hemma med feber å halsont. usch inte kul. ja hoppas ja mår bättre till i morrn. hoppas att du är frisk å kry nu. å kan leka med barnen:)

http://www.idapersson.se

 
Ingen bild

cookie

14 februari 2009 17:32

Vad skönt att du känner dig bättre! Själv har jag faktiskt än så länge lyckats klara mig ifrån influensan. Ha det gott!!

Cookie

 
wiper

wiper

15 februari 2009 16:15

Härligt att du är på väg att bli bra från den efterhängsna förkylningen. Jag är inne på min sjätte dag och det är segt.
Vilken härlig och fantasirik bild ;)

Ha en skön kväll
kram

http://wiper.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Ovido - Quiz & Flashcards