Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Sommaren är kort men underbar!

Av Shana - 17 augusti 2009 01:16

Sista semesterdagen har  gått och lagt sig, fast solen har ju bara flyttat lite på sig och lyser upp andra städer som har dag nu.


Fem veckor försvann fort, det tog ca 3 veckor innan jag kunde njuta som bäst för då kopplade jag av till 100! Nu skulle det inte vara några som helst problem att va ledig i sådär 5-6 veckor till! :) 


I år bestämde jag mig för att inte tänka på allt som jag skulle kunna göra o fixa under semester, som att nu ska jag göra det o det o det o... Förutom allt somrigt som hör sommaren till!...

Och i år var faktiskt första gången som jag hann göra en hel del av det där jag tänkt förut, men hellre kopplade av bara för att jag "planerat" in att göra en massa... Blev liksom lite trotsig mot mig själv förut, o behövde koppla av ännu mer bara därför att... hehe


Sommaren är i alla fall fortfarande här och idag var det riktigt seglarväder - det blåste som sjutton ute, solen lyste till en början även om molnen tog över på eftermiddagen...

Ha'd gott alla cybervänner!



 
 
Petra

Petra

18 augusti 2009 09:25

Jo semestern går alltid för fort :) !!! Ha det bra...

http://petrano1.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards