Alla inlägg under juni 2012

Av Shana - 5 juni 2012 16:21

Var hos min väninna för ett tag sedan, hon är suverän på att laga mat,  men hon tycker nog allra bäst om att göra efterätter och att baka...

Jag är ingen gottegris, men denna var syveränt god, enkel o inte speciellt onyttig heller!

 Yammi!!! 

  Ha'd! 

Av Shana - 5 juni 2012 15:31

Då var jag här igen... 

Tiden rusar vidare och jag har lyckats hålla mig borta i över ett år, igen!...

Sist lyckades jag inte ens lägga in bild för bloggen hade ändrats och jag hann inte kolla hur man skulle göra...

Men nu har jag kollat så det blir en vårbild...



Just nu är jag hemma och förkyld, så irriterande!  Inget blir gjort, orkar inte så mycket, längtar till gymmet, går inte att jobba eller fixa en massa som alltid behövs..., men men, jag mår lite bättre nu så snart är jag back on track igen!  

 






Så ha det bäst så länge, får väl hoppas att det inte dröjer ett helt år till nästa mening, så kanske jag kan komma igång att skriva lite...

So long!  


   



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards