Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Shana - 22 mars 2013 19:39

 


Åt just en liten ekologisk banan och hämtade en bild från "kockar-leker-med-maten" på en Delfin-banan.   

Riktigt hungrig nu, för jag lyckades bränna en omgång soppa först eftersom jag glömde bort tiden helt... inte så bra!

Men nu står en ny omgång och kokar på spisen, det blir hemmagjord soppa på eko grönsaksbuljong, eko potatis, lök och eko vitlök. Ville ha lite varmt i halsen o magen, för i morse blev jag lite hes utan anledning så nu ska hesheten bort, ska även gurgla i kolloidalt silver om en stund igen, plus svälja lite "Svenska droppar" som är rena dundermedicinen.

 

Testar lite med färger på min sida fram och tillbaks innan jag har bestämt mig för hur jag vill ha det...

Nu ska jag gå upp äta varm soppa o macka med skivad vitlök på. Mums!    

 

Ha en skön o mysig fredag! Och du, lämna gärna en liten hälsning om du passerar min blogg!

Hej från mig!

Ovido - Quiz & Flashcards