Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Shana - 27 maj 2007 19:24

© 2007 Shana 



Mor lilla mor

vem är väl som du

ingen i hela världen!




I går frågade min dotter hur länge jag skulle jobba idag, jag berättade när jag skulle sluta, och att jag tänkte gå o träna lite senare...

Men nej det ska du inte alls fick jag till svar,... jo sa jag, NEJ sa hon!...

Då kom jag på vad det var för dag... :) Hon berättade att det skulle bli "mamma-middag för två" här hemma! Min dotter och hennes pojkvän skulle bjuda oss två mammor på middag tillsammans! Åh, vad trevligt! :)


Så gissa två stycken som tyckte det kändes jättemysigt att få sätta sig ner vid dukat bord och äta god mat och mumsig efterätt i kväll - ute i trädgården!

Härligt, det var en himla mysig mors dags-present! Vi blev jätteglada båda två!!!  (Fotot är på den mumsiga efterrätten!)


Min andra dotter som är lite dålig just nu skickade ett SMS tidigare idag; "Grattis på mors dag mamma, puss" Det blev jag också jätteglad för!



Grattis på er alla bloggande mammor

och hoppas ni också haft en mysig

mors dag idag!

Ha 'd gott!

Ovido - Quiz & Flashcards