Alla inlägg under september 2012

Av Shana - 28 september 2012 15:48

        September, räknas väl till  höst...

Men vart tog då sommaren vägen?... Jag hann inte riktigt med, juni kom och Midsommar, jo det blev en jättetrevlig Midsommar!

I början av juli åkte jag till Leksand, och hade några sköna, trevliga dagar i Dalarna, med allt från solsken till ösregn och så trevligt och gott! Jag kom hem med lite nyinhandlade loppissaker.   Blev både kläder, några fina halsband och en bok... Bra ibland med en väninna som lätt handlar på sig för mycket kläder och i samma storlek som jag.

Det blev en hel del regn denna sommar, men man njöt desto mer när solen äntligen vågade sig fram.

För mig har det blivit mycket rensande och fixande hemma. Har skänkt bort  mer än sju säckar kläder och sålt en del saker, slängt en hel del och bytt några få saker. Så skönt det är att få bort sånt som legat o "skvalpat" för länge, och som inte betyder något speciellt!


Mina vindruvsrankor har växt otroligt i år... Känner de på sig att jag är på väg att lämna huset kanske?!... Känns på något sätt som de försöker säga till mig; "titta så fina och goda vi är, du får inte lämna oss, de som kommer tar säkert bort oss"... Kan bara hålla med - det är blå, söta och otroligt goda vindruvor och verkar bli många...


Sätter in en bild på en av mina älskade vindruvor för ca 14 dagar sedan, det tar lite längre tid för dem att mogna när solen gömmer sig hela tiden...

Ha' d gott och en skön höst, får se om jag lyckas kika in snart igen!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards