Alla inlägg under november 2008

Av Shana - 30 november 2008 01:58

Hoppas du fick en trevlig och fin 1a advent!

Ha det gott!

Shana 



Av Shana - 15 november 2008 22:14

Förra lördagen, den 8 november var det dags för Hälsomässan i Älvsjö igen, så vi gick dit o kollade...

Fanns en massa skoj o intressant att kika på!

Kunde inte motstå den här "Rockeringen", både kul och bra för midja, mage rygg, rumpa, ben o kondis, (den väger 1,5 kg), wow vad fit man kommer bli...  hmm Det får bli min egen Julklapp! :))


Det kunde lätt bli blåmärken så man skulle börja med några minuter bara  och öka efter ett tag med rockandet, så senare kan det bli 20 minuter... Fick lite blåmärken och träningsvärk efter mässan, det var ju så himla kul o vet inte hur länge jag provade, i tre omgångar på olika tyngder, de fanns ju i tre viktklasser... :))


Jag var en baddare på att rocka när jag var liten och är inte så dålig nu heller, åt båda hållen... :))


Visst är den läckar, älskar färgerna man blir glad bara av att titta på den!

 

Ha'd!

Shana 

Av Shana - 7 november 2008 14:44

Älskar min kloka lilla sten med både kärlek

och hat som är så nära varandra,

med kärlekens tecken!

Det säger allt!!!

  

Kram Shana 

Av Shana - 1 november 2008 13:59

Fick ett kul mail från min ena dotter, där du kunde få din egen tavla

målad, genom att svara på frågor hur du är. Så här blev min,

jag gillar den skarpt!


Ha en fin dag, här skiner solen för fullt, helt underbart!

Kram Shana 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards