Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Sommar

Av Shana - 19 juli 2007 23:30

© 2007 Shana 


Juli och mitt i sommaren, vår

härliga, sköna svenska sommar!!!


Jobbar fortfarande för fullt och känner mig rätt ensam om det ibland, känns just nu som om alla andra har semester och nu verkar det nästan som om en del börjat komma tillbaka så smått från den också... Härom morgonen var det bara jag och chauffören på bussen, dagen efter var det några till, å nästa morgon var det nästan bara jag och chauffören igen?!...



Jag är inte ju inte här så ofta - som synes på datumet på mitt förra blogginlägg! Det var den 29 maj, oj vad tiden går fort ibland - så jag tänkte att det är väl bäst att skriva en sommarhälsning så ni inte tror att jag  rymt, gått upp i rök, eller något!... :)



Men det finns så mycket härligt att göra ute nu på sommaren!

Så datorn får ursäkta ett tag...



 Önskar alla bloggvänner som kikar in hos mig -

EN KANONSKÖN SOMMAR!!!



Ser på statistiken

att det finns några tappra i alla fall! :)

Vi får hoppas på att det riktig varma sköna 

sommarvädret kommer i augusti och

 september med massor av sol

 och värme i stället..., det

får gärna regna

på nätterna

i stället!



KRAM på er!

Shana

 
 
Ali

Ali

20 juli 2007 02:17

Är hemma en snabbis och åker tillbaka i morgon bitti:)
Skickar sommarkramar till dig oxå snygging!
Kram och PIL/ Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
Ingen bild

Malin

20 juli 2007 08:31

Nu har jag hittat hit, oj vad fin bloggen är. Har sparat ner den så jag inte tappar bort lappen jag skrivit adressen på ;-D typiskt mig. Skall läsa igenom det jag missat
ha en riktigt bra dag
kram Malin

 
Petra

Petra

20 juli 2007 09:41

Ha det bra på din semester när den den kommer!!! :)

http://petrano1.bloggspace.se

 
Snow White

Snow White

20 juli 2007 10:08

HAVE A GOOD WEEKEND!
Hugs To You From
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´¸¸.•´Snow White

http://magic070.spaces.live.com

 
Ingen bild

cookie

22 juli 2007 23:39

Trevligt att höra ifrån dig.

Nä, datorn är väl inte det allra viktigaste på sommaren kan man ju tycka.

Sköt om dig. Kram

 
Night Lady

Night Lady

24 juli 2007 11:05

Hej Shana
Night Lady på space
Och space ja jag längtade tillbaka vet inte vad det är med det stället som drar..
Min freeweb tycker jag om den blir mer som en hemsida.. Men även dom har uppdaterat..
Då vart det tji blogg.. den är helt sjuk så fort någon kommenterar.. så har fått neka kommentarer
tills vidare.. men jag kommer definitivt ha sidan kvar..

Snövit är ju också tillbaka på space för gick absolut inte att ha alla bilder på freewebs..
fördelen med msn är det stora utrymmet.. Men jag älskar bilder speciellt dom jag gör åt snövit..
inte alls lika roligt att sätta in en av mina cd och titta på bilder..
så snövit space har jag mest för att kunna njuta av mina bilder när jag har lust..
ungefär som att njuta av tavlor konst mm.. så det blir inte så mycket bloggar hos snövit i fortsättningen..
Plus att den 21 december i år fyller snövit 70 år det kittlar min fantasi att göra något av det..

Men känns skönt att ha min space igen.. Inte som Nicki hon har förvandlats till en mailadress inget mer..:-)
Nu är det Night Lady som gäller..även snövit fick en helt ny mail..
Men nu håller jag på och pillar med min space vill återställa så mycket som möjligt
så blir lite klent med bloggandet till att börja med..
Kram Night Lady/Nicki

http://nightlady00.spaces.live.com

 
Petra

Petra

24 juli 2007 16:46

Ha det bra nu !!Jag åker hem om 3 v3eckor och far direkt och ordnar med pojkens lägenhet :)!!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
Petra

Petra

25 juli 2007 10:58

Hej på dej ..Här är det strålande sol idag!
Härligt värre :)

http://petrano1.bloggspace.se

 
Petunia

Petunia

26 juli 2007 08:53

Hej vännen.
Vilken vacker näckros, har du tagit bilden själv? Antar att det egentligen känns helt ok att jobba nu och ha sen semester, man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre i augusti. Oväder på väg in igen så det blir väl till att hålla sig hemma, eller vågar man sig iväg tro, hm.
Jag hoppas du mår bra och önskar dig en fin avslutning på veckan.
Kramen från mig

http://ajwhippneckwhippers.spaces.live.com

 
Night lady

Night lady

27 juli 2007 13:00

Have a Nice Weekend
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´¸¸.•´Night Lady

http://www.freewebs.com/nightlady00

 
Petra

Petra

29 juli 2007 15:46

Hej Nu har jag sol här skönt!!
Hoppas att mina två veckor som återstår av semestern blir bra ..Jag har ju bara haft 9 veckors semester ;)!!
Kram till dej..

http://petrano1.bloggspace.se

 
Petra

Petra

31 juli 2007 23:31

Hej!! Hörde att du ska upp till vackra norrland!! Hoppas du får det trevligt!!
Med Ali har man inte tråkit kan jag lova :)!! Kram...

http://petrano1.bloggspace.se

 
Nyckelpigan

Nyckelpigan

1 augusti 2007 18:58

Shana: vad jag blir glad att ha hittat igen dig! Du försvann ju bara - puts väck! Och jag har efterlyst dig. Hittade av en slump din nya blogg, jag minns inte hos vem jag var och skrev en kommentar och såg dig där - att du också skrivit en kommentar. Gick genast in i din nya blogg. Men sen så mindes jag ju inte adressen ... var så jädrans arg på mig själv för det! Men nu är jag glad när du hälsade på och jag fick den på köpet så att säga! Menar du min blogg på Wordpress ... att jag skall skriva en kommentar därifrån hos dig???
Kramar och ha en bra kväll. Vi hörs väl???

http://nyckelpigan.bloggspace.se

 
Bloggbruden

Bloggbruden

2 augusti 2007 06:13

Hej på dig! Nu skriver jag "härifrån" - hoppas du besöker mig *ler*.
Kram och ha en bra torsdag!!

http://bloggbruden.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shana - Måndag 19 feb 14:51

    © 2024 Amie         © 2024 Amie   © 2024 Amie   En lördag i slutet av januari besökte en väninna och jag Winter Lights på Skansen tillsammans.  Det var en trevlig, snöig och vacker eftermiddag/kväll, om än lite kall...   Man ...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:49

Hjälp vad tiden går fort! Plötsligt är det en enda dag kvar på min semester...  Jag har haft 5 veckor och skulle lätt kunna ha 5 veckor till!      Nu har jag i alla fall kommit igång med att göra egen eko nötmjölk i stället för att köpa färdi...

Av Shana - 13 augusti 2016 22:33

Härligt med Bondens egen marknad! I dag lyckades jag äntligen komma iväg och det lär garanterat inte bli sista gången! Det doftar så gott av alla färska grönsaker i köket.    Såklart jag kom hem med lite mer än jag hade tänkt     Ha en...

Av Shana - 31 mars 2013 14:24


    Hej där! Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockorna därhemma 1 timme? Så nu är sommartiden här och det blir stadigt ljusare - härligt!!!  Även om våren inte verkar hitta hit på ett tag enligt väderrapporterna... Men det kan j...

Av Shana - 31 mars 2013 14:11


  GLAD PÅSK!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards