Alla inlägg under september 2008

Av Shana - 18 september 2008 17:27

Kolla vilka bilar det gjordes förr, då såg de verkligen ut som bilar!... Vilken skönhet hon var - Buick Wild Cat från 1953!

Där kan man tala om riktig bil, eller hur!? :)) 


Hemma och förkyld så har man lite mer tid för bloggen, så något litet gott har det väl med sig att man är förkyld ett tag..., eller?!... Hmm

 

Fick ett mail med en massa läckra bilder på olika "Classic Old Cars" och på slutet av mailet var det 10 bilder på bilar från idag, olika märken och tillverkare, men alla såg i stort sett likadana ut... Trist, eller hur!?


Hoppas ni mår bättre än vad "denna här" gör! :))

Men som det heter "it can only get better" man är en obotlig optimist och tur är väl det!!!


Ha det gott! 

Av Shana - 17 september 2008 16:36


Har blivit utmanad av Petra:


5 saker i min frys;

Wookgrönsaker, andra grönsaker, lax, trattkantareller,  färsk chili.


5 saker i min garderob;

Jeans,tröjor, kjolar, bh, trosor

.

5 saker i min bil;

Ägarbevis, tändare, penna, papper, cd-spelare.


5 saker i min handväska;

Busskort, almanacka,penna, mobil, plånbok.


5 jag utmanar;

jag utmanar alla som vill bli utmanade


Av Shana - 17 september 2008 15:28


Världens sju underverk!



-     -  att kunna se



-     -  att kunna höra



-     -  att kunna beröra



-     -   att kunna lukta



-     -   att kunna känna



-     -  att kunna skratta



-     -  att kunna älska



Ovido - Quiz & Flashcards